Det gick ju bra!

Som alltid, så är jag ute i sista stund, limma dit den sista svampen strax efter kl 13, sluttid var 14:00!
Men men, det gick ju bra till slut.
Det var med mig 4 bidrag, lite trisst, hade gärna sett fler men hoppas på att det blir så tills nästa år.
Har sjukt dålig koll på hur själva tävlingen fungerar. Dagens tävling avgjordes via facebooks röstning, något jag ställer mig väldigt tveksam till. och nu när jag vann i sthlm så ska det tydligen bli en ny facebooks tävling där alla vinnare i skandinavien samt polen(om jag förståt det hela rätt) ska tävla mot varandra. Så då får jag väll bara hoppas på att folk är snälla och vill rösta på mig igen.
Har fått lite biler från lördagen av gumman och Jon som jag nu lägger upp. Där finns även bilder på dom anndra 3 mycket fina bidragen. Att tilläga vill jag säga att bidraget med imperial guard death korps of krieg imponerade extra på mig då killen (kommer tyvärr inte ihåg namnet) endast är 15 år gammal!! En mycket lovande talang.
Enoy//Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0