Display base

England och games day på lördag och när jag ändå är där kan man ju lika väll lämna in något i golden demon. I brist på alternativ, samt tid att göra något nytt, så får det bli min grupp med flash gitz som får följa med. Inga som helst förhoppningar på demon men man vet alldrig.
Men ialla fall, tänkte nu att en display base till dom kan ju inte skada och mindre än 3 dagar kvar så om jag nu vill att limmet ska hinna torka innan planet lyfter så är det bara å köra igång.
Bas. en 15x21cm tavelram med passande utförande, jag tog en blank svart.
Sedan slet jag bort skiten man hänger upp tavlan p åväggen med och limmade fast bakplattan till ramen.
Använde mig av movment trays från skitspelet lord of the rings för att få nått att placera modellerna i.
Fyllde igen mellanrummet med frigolit, använde sedan green stuff för att fylla det sissta samt försöka få lite höjdskillnad på basen, gillar inte när den är helt platt.
Nu är det bara å låta limmet torka å sedan börja måla, vilket får bli imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0