1000 år senare!

Det är ialla fall så det känns. Men nu har vi äntligen flyttat klart och fått ordning på allt, nästan ialla fall. Men det viktigaste, jag har äntligen ett skrivbord igen vilket innebär att jag kan återta mitt figurmålande!
Första penseldragen gjorde jag igår kväll/natt. Ska nu äntligen få måla SM igen, mer spesifikt blood angels av den enkla anldningen, dom har fan dom coolaste figurerna i spelet, vingar, präster å allt som hör där till!!
Att komma upp med rätt färger för sin arme är nog nästan det svåraste jag vet, måla dom rött känns lite vanligt men ändå, gör man det snyggt så är det fortfarande en jävligt fin arme.
Men jag prövade å leka lite med färger igår vilket resulterade i....0. Allt såg ut som skit.
Jag ska pröva igen om orange är helt omöjligt, annars snor jag anjas färgkoder på blood angels ur WD 357 september eller Darren Lathams på blood ravens ur WD 369 september.
Färgerna jag pröva igår var. Grått, grönt, brunt samt silver, ingen gjorde mig glad.





Återkommer inom kort!
Roger

Kommentarer
Postat av: Erik

haha, jag hade planer på en springande dread jag med men lade ner det eftersom det skulle bli så mycket skärande och greenstuffande. Orkade bara inte. Ja jag håller ju på att måla lite test jag med, men det lutar åt att min arme blir orginal BA.

2010-10-26 @ 11:05:56
URL: http://zachnafein.blogg.se/
Postat av: rax

ja, jag skulle liksom villja att den kommer som hoppande från en sten eller dylikt å svingar sitt FW, jag har en dread i bitboxen som får pli testpilot, kroppen jag kommer kö på är nog en som jag har från forge world, sarkofag liknande pryl med massa purity seals.Kolla darrens färgkod i näst senaste WD på Blood ravens, lite mörkare röd, assnygga! jag tror jag kör på orange, det ser ju nästan rött ut, men känns ändå lite udda, desutom har jag 20 marines målade å klara i den färgen, så det tråkiga är lite som gjort.

2010-10-26 @ 21:15:45
URL: http://raxhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0